wtorek, 11 czerwca 2013

został tylko dach

Robota powoli idzie do przodu. Zejście do piwnicy ma już schody. Oczywiście, z opon. Widać na zdjęciach jak jest to zrobione. Część jest prosto położona, a część nachodzi na siebie, tak, aby pasowały do wejścia.
Także zrobione są już ścianki boczne do piwniczki, belki wbite do ziemi na ok. 50cm, od strony ziemi nałożona folia budowlana 0,02mm, aby dodatkowo zabezpieczyć przed stałym kontaktem z ziemią. Deski przykręcone wkrętami. Dzięki temu rama drzwi już jest stabilna, dodatkowo docisnęliśmy ją dwiema belkami z drewna, na którą położę główna belkę nośną. Nabiłem po trzy klocki, aby wyrównać poziom nad drzwiami.
Przed wejściem położyłem belkę, którą dodatkowo owinąłem papą. Stanowi ona prób przed drzwiami. Pod nimi zaś zamontowałem kratkę odpływową i wkopałem wąż drenażowy, jakieś 4 metry, co też widać na zdjęciach. Wąż przed przysypaniem zakryłem agro włókniną, aby nie zapchać otworków żwirem. Ziemię ponownie ubiłem i już jest po problemie.
Na oponach położyłem papę, która zaizoluje drzewo przed wilgocią.










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz