sobota, 1 czerwca 2013

Teraz dach

Ściany już stoją. Kilkudniowe deszcze zweryfikowały ich moc. Potwierdziły, że są wręcz ochroną przeciw czołgową. Ziemia się osypała, a ściany nic ...
Na dach kładę belki sosnowe, już są okorowane. Będą też zaimpregnowane, tak na wszelki wypadek.
Teraz koszta:
koparka 230zł,
godzina pracy pomocnika 9zł, wyszło na razie 39godzin,
opony w sumie ok. 100zł,
żwir własny,
papa na opony 48zł,
folia paro przepuszczalna 211zł,
styropian 10cm - szukam jeszcze gdzie najtaniej,
drzwi 90x210cm używane, deski osłonięte blachą - 60zł,
dwa kominki wentylacyjne - 21zł.
Jak więc widać obok robocizny, folia i chyba styropian będą najdroższe.

2 komentarze:

  1. W sumie jeśli chodzi o samą budowę to dla mnie dom to jest na ten moment jeszcze za dużo. Właśnie dlatego ja zdecydowałem się na zakup mieszkania. Muszę przyznać, że bardzo fajną ofertę znalazłem w https://www.eurostyl.com.pl/oferta/nowe-mieszkania-gdynia.html i właśnie na takie mieszkanie się zdecydowałem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Akurat ja bardziej na ten moment właśnie skupiam się na tym, aby w moim domu przeprowadzić remont. Wiem dokładnie, że na pewno firma https://www.wawerbud.pl/prace-wykonczeniowe/ takimi pracami się zajmuje i to będzie bardzo dobre rozwiązanie.

    OdpowiedzUsuń